عیدانه


با ارسال هر 100 هزار پیام در هرهفته تا 14فروردین ماه عیدی خود را دریافت نمایید




ارسال های ایرانسل


به اطلاع میرساند جهت ارسال به خطوط ایرانسل به منظور عدم دریافت گزارش از سوی شرکت سرویس دهنده ،درخواست میگردد از خطوط 9000 برای ارسال به جهت کیفیت ارسال بالا استفاده نمایید.




تاییدیه کدپستی


یوپیامک باهمکاری مستمر اداره پست و انجمن دفاتر پیشخوان به موجب رفاه عموم سبب آن شد که تاییدیه کدپستی از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت انجام گردد




جشنواره بهاره با 50% تخفیف


به اطلاع می رساند با توجه به شروع سال نو این سامانه ،پنل کاربری عادی و مدیریتی و .... خود را با 50% تخفیف بفروش می رساند یوپیامک با بروزترین دیتای همراه اول و ایرانسل در خدمت شما عزیزان می باشد. جهت اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید: 021-55268801




پیامک های مربوط به شبکه های اجتماعی


کاربران گرامی: پيرو نامه‌ی اپراتور همراه اول، به آگاهی می‌رساند که ارسال هرگونه پيامک مربوط به شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی (مانند وايبر) غدغن بوده و پيگرد قانونی خواهد داشت. در صورت مشاهده اطلاعات دارنده ی خط به مراجع ذیصلاح اعلام خواهد شد.




افزایش نرخ خطوط5000


با سلام احتراما؛ باستحضار می رساند باتوجه به بند الحاقی تبصره 19 لایحه بودجه سال 94 ، اپراتورهای ارائه دهنده خدمات مخابراتی مکلفند علاوه بر قیمت هر پیامک مبلغ 10 ریال از استفاده کنندگان پیامک وصول و به حساب درآمد عمومی ردیف 160154 نزد خزانه داری کل کشور واریز نمایند . شایان ذکر است بنا بر ابلاغ رسمی اپراتور ایرانسل و همراه اول مبلغ فوق الذکر از ابتدای سال 94 اعمال می گردد و شامل مشتریان این مجموعه نیز می گردد. پیشاپیش از بذل توجه و همکاری شماکمال تشکر را داریم.




ارسال 3000


به اطلاع کلیه کاربران میرسانیم که ارسال با خطوط 3000 از سمت سرویس دهنده دچار اختلال شده است پیشاپیش از همکاری شما متشکریم.




اختلال همراه اول


کاربران گرامی بدلیل اختلال در سیستم مخابراتی و همراه اول از ساعت 17:00 روز یکشنبه 94/04/21 تا 8 صبح روز دوشنبه94/04/22 از ارسال به مشترکین اعتباری خودداری نمایید. پیشاپیش از همکاری شما سپاس گزاریم.




عدم ارسال


نماینده گرامي ضمن تبریک پیشاپیش سال جدید، طبق درخواست اپراتورها برای مدیریت ارسال های تبریک عید، سرويس پيامك از ساعت ١٤ روز شنبه مورخ 29 اسفند 94 لغايت ساعت ٢٤ روز يكشنبه مورخ 1 فروردین 95 قطع مي باشد. از صبر و شكيبايي شما سپاسگزاريم.




upayamak از دسترس خارج میشود


کلیه کاربران پنل حد اکثر تا پایان آذر ماه نسبت به دریافت پنل جدید خود اقدام فرمایند . شماره تماس 5145-021